Tussen welke levermogelijkheden kan ik kiezen?

Voor levering in Nederland kan je tijdens het bestelproces kiezen uit volgende verzendwijzen via PostNL:

  • Thuislevering: de postbode levert jouw pakketje thuis, op het werk of op een ander adres naar keuze. Hierbij kan je de dag (ook zaterdag) en de uren waarbinnen je geleverd wil worden vrij kiezen. Wens je, voor de levering, deze te wijzigen dan kan dat ook met behulp van je trackingcode via de PostNL website of app. Indien er toch niemand aanwezig is op het moment van de levering steekt de postbode een bericht in je brievenbus met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kan je via de PostNL track & trace zien waar je je pakket kan ophalen.
  • Levering in een PostNL-punt: jouw pakketje wordt geleverd in het door jou gekozen PostNL-punt. Je kan het afhalen op het moment dat het jou het beste past en binnen de openingsuren van het afhaalpunt. Tijdens het bestelproces kan je jouw ideale afhaalpunt kiezen met behulp van een handige zoekmotor met praktische info over openingsuren en ligging van de PostNL-punten. Van zodra jouw pakketje daar geleverd is wordt je verwittigd via de PostNL app of via e-mail. Je pakketje blijft tot 1 week na levering beschikbaar in het PostNL-punt. Vanaf de 8e dag wordt het naar ons teruggestuurd.

Bij al deze verzendwijzen kan je jouw pakje online opvolgen via PostNL met de trackingcode vermeld in de door ons verzonden mail met de verzendbevestiging.

Leveringen in andere EU landen dan Nederland gebeuren via de buitenlandse partners van Bpost en PostNL. In dat geval kan je laten leveren thuis, op het werk of op een ander adres naar keuze. Je kan de verzending opvolgen met het trackingnummer dat je ontvangt in de bevestigingsmail van je verzending. De afhandeling verloopt volgens de werkwijze van de plaatselijke partner.

Bezig met laden...